+48 602 255 619
Dodaj nieruchomość
Zgłoś poszukiwanie
pl

Artykuły

Dlaczego inwestycja w marketing jest kluczem do wysokiej sprzedaży?

Dlaczego inwestycja w marketing jest kluczem do wysokiej sprzedaży?

Jeszcze kilka lat temu marketing kojarzył się z wielkimi korporacjami i ogromnymi budżetami. Dla przedsiębiorcy średniego szczebla była to czarna magia, wielka niewiadoma, która generowała koszty, a w zamian nie przynosiła konkretnych wyników. Ciężko było określić czym tak naprawdę ma zająć się dział marketingu, jakie obszary ma zagospodarować, a świadomy wybór mediów przekazu był po prostu zgadywanką.

Dziś sytuacja wygląda zdecydowanie inaczej. Na rynku swoją ugruntowaną pozycję mają firmy oferujące, każdą z możliwych form marketingu. Właściciele firm z pełną świadomością określają niezbędny budżet marketingowy, a odbiorca stał się wyczulony na wszystkie formy nacisku, jakie reklama może generować.

Tak jak duże i doświadczone firmy dbają o swój marketing, tak na polskim rynku deweloperzy, właściciele ofert nieruchomości czy pośrednicy wciąż starają się znaleźć odpowiedni wzorzec do pozyskiwania klientów i budowy świadomości marki. 

Naprzeciw wszystkim tym zapytaniom wychodzi dział marketingu Royal Space. Od samego początku istnienia marki, spory nacisk kładziemy na świadome istnienie w mediach społecznościowych i budowanie wizerunku. To na swoich własnych błędach nauczyliśmy się zachowań i metod, które pomagają w pozytywnej reklamie.

Ale o czym mamy pisać?

 

To pytanie często zadają sobie firmy, które chcą przygotować content na swoje portale społecznościowe. Dział marketingu wysyła wtedy zapytanie do pracowników lub bada rynek pod kątem haseł i słów kluczowych. A droga jest zdecydowanie łatwiejsza.  Pozytywny wizerunek opiera się na szczerości, przejrzystej komunikacji i wytrwałości. Jest to długa droga, często okupiona żmudną pracą nad tekstami, opisami i blogami o działalności firmy.

Niekiedy pracownicy uznają ten temat za nudny i mało chwytliwy, natomiast prawda jest taka, że dla odbiorców to właśnie jest wartość jaką wyniosą ze strony czy portali społecznościowych marki. Na przykładzie firm deweloperskich widzimy, że to właśnie teksty, które opisują ich doświadczenie, materiały użyte przy inwestycji czy historie zadowolonych współpracowników będą najlepszym bodźcem dla klienta, że warto dokonać zakupu właśnie u tego dewelopera. 

Kogo i co pokazać?

 

Kolejna przeszkoda w budowaniu contentu ma wymiar wizualny. Właściciel oferty nieruchomości rozważa czy podzielić się wizualizacjami, dodać rzut budynku a może wystarczą mu jedynie zdjęcia wykonane telefonem. Na te i inne pytania, odpowiedzią jest prostota. Chcemy przedstawić nieruchomość rzetelnie, błędem zatem będzie umieszczanie na ofercie wizualizacji, które już na etapie wykonania znacząco odbiegały od założeń.

A rzuty? Rzuty będą dobrze przyjęte przez osoby skupione na technicznym aspekcie nieruchomości. Co więc z osobami, które mogą mieć trudność z wyobrażeniem sobie płaskiej przestrzeni? To właśnie dobrze wykonane zdjęcia będą niezastąpioną podstawą oferty. Bez znaczenia czy oferujemy stan surowy czy piękne wnętrze, do którego można wprowadzić się natychmiast. Proste aczkolwiek wysokie względem jakości zdjęcia i filmy zdecydowanie przyspieszą Twoją sprzedaż.

Komu powierzyć te działania?

Bez znaczenia czy jesteś deweloperem, który stawia swoją kolejną dużą inwestycję czy właścicielem małego mieszkania na sprzedaż, jeśli chcesz, aby Twoja oferta była skuteczna i szybko znalazła odpowiedź rynku, postaw na doświadczenie jakie oferuje dział marketingu w Royal Space. Znamy się na systemach, algorytmach i schematach, ale co jeszcze ważniejsze, mamy historię pracy nad budową marki i wyniki efektywnej sprzedaży. W ogromnej ilości materiałów, które generowane są każdego dnia przez użytkowników internetu, Twoja oferta musi się wyróżnić i zaciekawić. Musi też sprawić, że sprzedaż szybko i uzyskasz cenę, którą założyłeś. Dokładnie w tym pomoże Ci dynamiczny zespół Royal Space.

SPRAWDŹ DLACZEGO JESTEŚMY WYJĄTKOWI

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI